Latvijas skolās pieaug skolēnu dažādība – uzmanības centrā nonāk atbalsta sniegšana trešo valstu valstspiederīgajiem, patvēruma meklētājiem. Reemigrantu ģimeņu atvašu iekļaušanās Latvijas skolās arī nerit gludi. Bieži izglītības speciālisti ir apmulsuši un meklē atbildes – kā iejūtīgi un efektīvi strādāt pieaugošās dažādības apstākļos. Uz risinājumu vērsta prakse izglītībā lieliski tiek galā ar dažādību izaicinājumu: tā ir pilnībā skolēna vadīta pieeja. Skolotājs uzsāk darbu, apzinoties situāciju, kur pašreiz atrodas skolēns. Cilvēku – skolēnu un viņu piederīgo dažādība tiek cienīta.
Vienu vakaru un divas dienas ilga radoša darbnīca “Uz risinājumu vērsta prakse” notiks š.g. 14., 15. un 16. februārī viesnīcā Hotel Baltvilla. Darbnīcu vadīja Gajs Šenans (Guy Shennan) - starptautiski pazīstams konsultants, treneris un supervizors. Viņš pasniedz un pēta uz risinājumu vērsto pieeju. Gajs ir apmācījis profesionāļus Nīderlandē, Īrijā, Polijā, Spānijā, Beļģijā, Francijā, Somijā, Dānijā, Zviedrijā, Turcijā, Krievijā, Palestīnā un ASV. Viņš ir viens no Lielbritānijas uz risinājumu vērstās prakses asociācijas dibinātājiem.
Mūsu skolu šajā darbnīcā pārstāvēja direktora vietniece Agnese Jurģīte.
Pateicamies Britu Padomei par lietderīgajām apmācībām!